مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:322022-11-23سياسي

حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه به غنای فضای فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها می انجامد


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان معتقد است که حضور جهاددانشگاهی در فضای دانشگاهی به غنای فضای فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها کمک می کند.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان معتقد است که حضور جهاددانشگاهی در فضای دانشگاهی به غنای فضای فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها کمک می کند.

علی منصفی راد در بازدید رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ایسنا و جهاددانشگاهی از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای همکاری با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه ها می تواند به غنای برنامه های فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها کمک کند.

وی با اشاره به سیر تاریخی شکل گیری جهاددانشگاهی افزود: اگر چه جهاددانشگاهی همچنان در برخی از مهمترین دانشگاه های کشور حضور دارد اما متاسفانه در برخی استان ها بین دانشگاه ها و جهاددانشگاهی فاصله افتاده است.

وی با اشاره به برخورداری جهاددانشگاهی از ظرفیت های غنی در حوزه های علمی، پژوهشی و فناورانه گفت: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه ها می تواند زمینه را برای بهره مندی دانشگاهیان و دانشجویان از این ظرفیت ها را تسهیل کند.

منصفی راد با بیان اینکه برخی دانشگاه ها در تراز انقلاب عمل نکردند اضافه کرد: جهاددانشگاهی برای اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه به غنای فضای فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها می انجامد

حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه به غنای فضای فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها می انجامد