مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:262022-11-23فرهنگي

آسیب شناسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور فعالان و صاحب نظران


بررسی نشست های آسیب شناسی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور مدیران و فعالان این عرصه به منظور هم اندیشی در راستای برگزاری بهتر بیست و هشتمین دوره این رویداد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، به دوسال از ادامه فعالیت بازماند و بیست و هفتمین دوره اش پس از چندین بار تعویق زمانی از یکم تا ششم تیرماه سال جاری با حضور 70 گروه نمایشی و حدود 400 هنرمند در همدان برگزار شد تا کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه مند، به تماشای دنیای پر راز و رمز و هیجان کودکانه بنشینند.

جشنواره ای که با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان این مرز و بوم از طریق نمایش با شعار تئاتر، پرواز پروانه های خیال به دبیری امیر مشهدی عباس برپا شد و با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان ها و نهادهای استان همدان در شهر همدان میزبان مخاطبان بود.

بیست و هفتمین دوره این رویداد هنری با تمامی نقاط قوت و ضعفش در حالی به کار خود پایان داد که امیر مشهدی عباس از طرف کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و همدان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور فعالان و صاحب نظران

آسیب شناسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور فعالان و صاحب نظران