مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:012022-11-23سياسي

بسیج گفتمان وحدت کلمه و اتحاد ملت است


نویسنده کتاب «زنی از تبار الوند» با بیان اینکه بسیج در اتحاد و وحدت کلمه یک ملت نهفته است گفت: وقتی به بسیج با این نگاه بنگریم، تضادهایی که دشمن درصدد ایجاد آن است راه به جایی نمی برد چراکه اکثریت ملت ایران به واسطه روحیه ایثارگری و رفتار انسانی بسیجی هستند.

- مونا اسکندری نویسنده کتاب زنی از تبار الوند و عشق هرگز نمی میرد ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه ما دهه شصتی ها عشق بسیج و بسیجی را به چشم دیده ایم اظهار کرد: بچه های هم دوره ما با چشم خود اعزام به جبهه ها، بمباران ها، ترورها و تشییع شهدا را دیده اند و به همین دلیل دشمنی با دشمن و حفظ آرمان ها با آنها عجین شده است.

وی با بیان اینکه ما نویسندگان برای نوشتن از گذشته ها و واقعیات جنگ و دفاع از وطن با دست خالی استفاده می کنیم افزود: ما به چشم ایثارگری هشت سال دفاع مقدس را دیده ایم و این رخداد بزرگ در ذهن ما حک شده است، این ارزش جایگاه خاصی در ذهن و خاطرات من دارد که در نوشته هایم از آن بهره می گیرم.

این نویسنده برجسته و انقلابی همدانی عنوان کرد: هر کشوری برای تمدن و تمدن سازی خود تلاش می کند به طوری که ممکن است حتی کشوری که 100 سال است شکل گرفته، شروع به تمدن سازی و اسطوره سازی برای خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج گفتمان وحدت کلمه و اتحاد ملت است

بسیج گفتمان وحدت کلمه و اتحاد ملت است