مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:422022-11-23ورزشي

حکمرانی محلی شاه کلید پیشرفت شهر کرمان/ اهل کار نمایشی در شهرداری نیستیم


کرمان؛ مهسا حقانیت: کمی بیشتر از یک سال از روی کارآمدن تیم جدید شهرداری کرمان گذشته است، اما این تیم تا به امروز برای کرمان چه کرده است و چه برنامه هایی برای فردای کرمان دارند؟ مرتضی هوش هویدا مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان در گفت و گوی اختصاصی با فارس به این سوؤال، پاسخ می دهد.

فرآیندهای بیمار شهرداری را اصلاح می کنیم مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان می گوید: نگاه تیم جدید در شهرداری کرمان این است که بتواند ساختارها و فرآیندهای بیماری که سال ها در شهرداری بوده را اصلاح کند.

مرتضی هوش هویدا به ذکر مثالی از فرآیندهای بیمار در شهرداری کرمان می پردازد و بیان می کند: مثلا در فرآیند صدور پروانه ساختمانی که مردم سر این قصه به دلایل مختلف اذیت می شوند، آن قسمتی که مربوط به شهرداری کرمان می شد را فرآیندها را از فرآیندهای پیچیده، مبهم، نامشخص و انسان محور تبدیل به فرآیندهای آسان، سیستم محور و مشخص کرده ایم.

وی ادامه می دهد: الحمدالله شورای شهر کرمان هم چند روز پیش مصوبه مربوط به فرآیند صدور پروانه ساختمانی را داشت و این ابلاغ شد که جزییات عوارض به اطلاع شهروندان برسد.

هوش هویدا تصریح می کند: در گذشته اگر شهروندی به شهرداری مراجعه می کرد و می گفت به من بگویید این عوارضی که می پردازم برای چیست، ما این اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی محلی شاه کلید پیشرفت شهر کرمان/ اهل کار نمایشی در شهرداری نیستیم

حکمرانی محلی شاه کلید پیشرفت شهر کرمان/ اهل کار نمایشی در شهرداری نیستیم