مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-23اقتصادي

از مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان چه خبر؟


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان حدود 25 هزار میلیارد تومان شده که همه آنها به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شده و اخیرا حدود 600 میلیارد تومان برای آغاز پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی به استان .

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان حدود 25 هزار میلیارد تومان شده که همه آنها به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شده و اخیرا حدود 600 میلیارد تومان برای آغاز پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی به استان ابلاغ شده است و طی یک ماه آینده نیز همین میزان اعتبار به کرمان ابلاغ خواهد شد.

مصطفی آیت اللهی موسوی در خصوص وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان به ایسنا می گوید: همه مصوبات سفر ابلاغ شده اند.

به گفته او، تعدادی از مصوبات مربوط به وزارتخانه های راه و شهرسازی، صمت و نیرو به دلیل اختلاف دیدگاهی بین وزرا معطل مانده بودند که اخیرا آن مصوبات نیز ابلاغ شده اند.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، 1500 میلیارد تومان در حوزه وزارت نیرو به مجموعه مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان چه خبر؟

از مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان چه خبر؟