مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-23اجتماعي

اینجا بچه ها با فاضلاب و مار 3 سر زنگی می کنند!


فقط برای فاضلاب آمده بودیم، پس باید مابقی چیزهایی که دیدیم را فعلا کنار بگذاریم، از زنی که با فرزندان کوچکش در یک مغازه چند متری پناه گرفته بود تا کودکان محرومی که در این هوای سرد با دمپایی توی کوچه بازی می کردند.

- اینجا بچه ها با "فاضلاب" و "مار 3 سر" زنگی می کنند! ایسنا/کرمانشاه فقط برای فاضلاب آمده بودیم، پس باید مابقی چیزهایی که دیدیم را فعلا کنار بگذاریم، از زنی که با فرزندان کوچکش در یک مغازه چند متری پناه گرفته بود تا کودکان محرومی که در این هوای سرد با دمپایی توی کوچه بازی می کردند.

به جرات به شما می گویم که کوچه های شماره بالای کرناچی یکی از محروم ترین مناطق کلانشهر کرمانشاه است، کوچه های شماره بالا یعنی هرچقدر به انتهای شهرک و رودخانه نزدیک تر می شویم و کوچه ها به 119 و 120 تا 124 می رسد.

از یک جایی پایین تر که دیگر خبری از کوچه هم نیست جایی مثل یک دشت که آنقدر فاضلاب به آن ریخته شده که در گوشه و کنارش نیزار تشکیل شده و آلونک ها به صورت پراکنده ساخته شده اند.

شاید کسی که در اکثر روزها در کرمانشاه می چرخد و ساختمان های بلندمرتبه با معماری های آنچنانی را می بیند باور نکند که کمی آنطرف تر، 20 هزار نفر در شهرکی محروم زندگی می کنند که هرچه به سمت پایین شهرک می رویم وضعیت مردم وخیم تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا بچه ها با فاضلاب و مار 3 سر زنگی می کنند!

اینجا بچه ها با فاضلاب و مار 3 سر زنگی می کنند!