مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-23حوادث

تصادف تریلر با آمبولانس اورژانس 115 در مهریز


برخورد تریلر هوو به عقب کد امدادی آمبولانس 115 مسجد ابوالفضل مهریز منجر به مصدومیت یکی از کارشناسان اورژانس استان یزد شد.

- دقایق اولیه ی بامداد امروز چهارشنبه دوم آذرماه، آمبولانس اورژانس 115 مسجد ابوالفضل مهریز هنگام بازگشت از ماموریت امدادرسانی به مصدومین حادثه ترافیکی خود دچار حادثه شد.

در این حادثه که در 10 کیلومتری مسیر بازگشت کارشناسان اورژانس به پایگاه رخ داد، خودروی تریلر هوو به عقب کد امدادی آمبولانس برخورد کرد.

متاسفانه این حادثه مصدومیت یکی از کارشناسان اورژانس 115 از ناحیه سر و دست را به دنبال داشت که البته مسعود غفور زاده تکنسین اورژانس حادثه دیده پس از دریافت خدمات اولیه اورژانس در بیمارستان مهریز از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد، خودروی آمبولانس اورژانس مسجد ابوالفضل مهریز از چرخه ی عملیات خارج شد و با توجه به آسیب های وارده به کابین عقب، احتمال می رود، این خودرو برای همیشه از ناوگان خودرویی اورژانس یزد خارج خواهد شد.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از رخداد حادثه، کد پشتیبان شهرستان جایگزین کد مسجد ابوالفضل مهریز شد و خدمات امدادی اورژانس در این منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف تریلر با آمبولانس اورژانس 115 در مهریز

تصادف تریلر با آمبولانس اورژانس 115 در مهریز