مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-23اجتماعي

اولین سمینار تخصصی صفر تا صد مالیات برگزار می شود


اولین سمینار تخصصی صفر تا صد مالیات با موضوع نگاهی به تکالیف و وظایف قانونی مودیان مالیاتی، امروز دوم آذرماه به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

- اولین سمینار تخصصی "صفر تا صد مالیات" برگزار می شود ایسنا/اصفهان اولین سمینار تخصصی "صفر تا صد مالیات" با موضوع نگاهی به تکالیف و وظایف قانونی مودیان مالیاتی، امروز دوم آذرماه به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

  افسون نیازبخش، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره با توجه به رسالت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در زمینه آماده سازی دانش آموختگان رشته های مختلف برای ورود به بازار کار با دوره های کوتاه مدت مهارتی طراحی شده است.

وی افزود: موضوع مالیات موضوعی است که افراد فعال در زمینه کسب وکار، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری سر و کار زیادی با آن دارند و در عین حال حتی دانشجویان رشته حسابداری، آموزش های کاملی برای ورود به بازار کار رشته خود نمی بینند، به همین دلیل دوره صفر تا صد مالیات به عنوان دوره ای تکمیلی برای آموزش این افراد طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سمینار تخصصی صفر تا صد مالیات برگزار می شود

اولین سمینار تخصصی صفر تا صد مالیات برگزار می شود