مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 07:402022-11-23سياسي

نوش آبادی: قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران یک اشتباه راهبردی است


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی قطع ارتباط پارلمان اروپا با جمهوری اسلامی ایران را یک اشتباه راهبردی و در راستای نگاه سلطه طلبانه و فشار حداکثری دانست.

- رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی قطع ارتباط پارلمان اروپا با جمهوری اسلامی ایران را یک اشتباه راهبردی و در راستای نگاه سلطه طلبانه و فشار حداکثری دانست.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات اخیر رییس پارلمان اروپا درباره قطع ارتباطات و گفت وگوهای مستقیم میان پارلمان اروپا و جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام در راستای راهبرد نظام سلطه مبنی بر فشار حداکثری است.

آن ها درصددند به جمهوری اسلامی از ابعاد مختلف سیاسی ، اقتصادی، رسانه ای و فضاسازی و تخریب افکار عمومی فشار وارد کنند که این بار موضوع قطع روابط پارلمانی مطرح کردند.

وی ادامه داد: سوال این است که کدام یک از کشورهای اروپایی روابط درستی در حوزه پارلمانی با جمهوری اسلامی داشتند؟ آن ها برای ارتباط پارلمانی با ما هراس داشته و قائل به تعامل و گفتمان در بخش پارلمانی نبودند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پارلمان جمهوری اسلامی ایران قدرتمند، مردمی و مستقل است ، گفت: برخلاف کشورهای اروپایی داعیه دار آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران یک اشتباه راهبردی است

نوش آبادی: قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران یک اشتباه راهبردی است