مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:102022-11-22سياسي

پیش بینی های لازم در مطالعات جامع حمل ونقل انجام شود


در مطالعات جامع حمل ونقل باید پیش بینی های لازم انجام شود و نسبت به آن شورای اسلامی باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد و در مورد معبر شهید سلیمانی باید با دقت بیشتری تصمیم گیری کرده و مطالبه مردم را در این بخش از مصوبه نیز لحاظ شود.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: در مطالعات جامع حمل ونقل باید پیش بینی های لازم انجام شود و نسبت به آن شورای اسلامی باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد و در مورد معبر شهید سلیمانی باید با دقت بیشتری تصمیم گیری کرده و مطالبه مردم را در این بخش از مصوبه نیز لحاظ شود.

حسین اسلامی امروز سه شنبه 1 آذرماه در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به هفته بسیج و نقش و جایگاه آن در تفکر انقلابی اظهار داشت: بسیج و شهادت دو واژه ای بوده که همواره قرین هم بوده اند و اگر به ادبیات حضرت امام(ره) نگاهی بیندازیم، بسیج راه حل همه مشکلات تلقی شده و امام معتقد بود همه باید عضو بسیج باشند و در چهارچوب تفکر بسیجی عمل کنند.

وی تحقق آرمان های انقلاب را با تفکر بسیجی ممکن دانست و افزود: بسیج با امکانات کم، موقعیت های بزرگی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به وجود آورده و تهدیدهای بسیار بزرگی را در بخش های مختلف برطرف کرده است و امروز که دوباره زمان شهید شدن است بسیج در میدان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های لازم در مطالعات جامع حمل ونقل انجام شود

پیش بینی های لازم در مطالعات جامع حمل ونقل انجام شود