مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:402022-11-22سياسي

توضیحات استاندار ایلام درباره تغییرات مدیریتی در استان تاکنون


همه تغییرات مدیریتی استان ، از آغاز دولت سیزدهم برگرفته از لیست ارایه شده از لیست های ستادهای انتخاباتی دکتر رییسی بوده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: همه تغییرات مدیریتی استان ، از آغاز دولت سیزدهم برگرفته از لیست ارایه شده از لیست های ستادهای انتخاباتی دکتر رییسی بوده است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی در دانشگاه ایلام با تاکید بر این نکته که همه خوبی ها در بسیج خلاصه شده است، گفت: بنده یک بسیجی ام و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم.

وی با بیان اینکه دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد، گفت: هر رییس دانشگاهی در استان برای حضور در برنامه ها و همایش ها بنده را دعوت کرده بلافاصله پاسخ مثبت دادم و حضور یافتم، چراکه بنده برای علم و دانش، دانشجویان و دانشگاهیان احترام خاصی قائل هستم.

استاندار ایلام تاکید کرد: به بسیج دانشجویی اعتقاد راسخ دارم چراکه پیروزی ما در دفاع مقدس مرهون تفکر بسیجیان بود.

بهرام نیا به گوشه ای از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: استان ایلام از که نگین تورم در کشور بود پس از سالها برای اولین بار چهار رتبه در تورم سقوط کرد، همچنین ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور، رتبه نخست ثبت اشتغال در سامانه رصد کشور، رتبه نخست پرداخت تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار ایلام درباره تغییرات مدیریتی در استان تاکنون

توضیحات استاندار ایلام درباره تغییرات مدیریتی در استان تاکنون