مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-22اقتصادي

ورود تنها 10 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به حوزه فناوری


معاون وزیر علوم با بیان اینکه متأسفانه تاکنون حدود 10 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور به حوزه فناوری ورود کرده اند، از اتخاذ مشوق های قانونی در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خیرالدین امروز سه شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه ها و مراکز رشد واحدهای فناور استان لرستان، بر تقویت حوزه فناوری و نوآوری، افزایش مراکز رشد مشترک دانشگاه ها با پارک علم و فناوری، استفاده از پتانسیل های موجود در طرفین در راستای ارتقا زیست بوم فناوری در لرستان تاکید کرد.

وی، افزود: مطابق با بند دو ماده 34 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1401 کل کشور، میزان حداقل 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی برای پروژه های دانش بنیان اختصاص خواهد یافت و در این راستا پارک علم و فناوری لرستان به عنوان اولین پارک در کشور موفق به اخذ مجوز تخصیص مبلغ 748 میلیارد ریال برای پروژه های دانش بنیان مولد و منجر به رشد اقتصادی استان لرستان از شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان شده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم همچنین از اختصاص مبلغ 310 میلیون تومان به پارک علم و فناوری لرستان برای اجرای طرح دستیار فناوری و اشتغال دانشجویان دانشگاه های استان در واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در این پارک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تنها 10 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به حوزه فناوری

ورود تنها 10 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به حوزه فناوری