مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:102022-11-22سياسي

قوه قضاییه با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند


1700 تن از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی وقوع حوادث تروریستی در اصفهان و ایذه و شهادت دو تن از اعضای بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند: و آنان را هر کجا یافتید، به قتل برسانید و از جایی که شما را بیرون کردند، بیرونشان کنید و فتنه از قتل وکشتار بدتر است.

  191 بقره متأسفانه در ایام اخیر شاهد آن بودیم که حق آشکار ملت ایران یعنی حق اعتراض قانونی توسط دشمنان از مسیر صحیح خود خارج شد و به فضای سوءاستفاده و مانوری برای جولان معاندین، تروریست های تکفیری و دشمنان نظام تبدیل شد.

در ابتدای امر نیروهای مسلح ایران اسلامی به درستی  به این جمع بندی رسیدند که با صبر و بصیرت انقلابی این غائله را مدیریت و ختم به خیر نمایند اما هرچه پیش رفتیم، شاهد آن بودیم که تمامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با راهاندازی یک جنگ ترکیبی تمام عیار به سان جنگ احزاب و مانند گرگی درنده به کشور حمله ور شدند.

حال که دست دشمن در حوادث اخیر به وضوح تمام قابل رؤیت است، چرا باید شاهد برهم خوردن نظم عمومی و پرپر شدن جوانان و کودکان و زنان و مردان ایرانی و ضربه خوردن به کسب و کار مردم و هتک حرمت های عده ای اوباش به اماکن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند

قوه قضاییه با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند