مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-22اقتصادي

رونق اقتصاد گردشگری معطل زیرساخت های بزرگراهی


طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی گردشگری دست یابد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: نزدیکی به پایتخت، وجود مواهب طبیعی، برخورداری از تمدن و سبقه تاریخی کهن و همچنین داشتن آب و هوای دلنشین و چهارفصل، استان گیلان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است و سالانه میلیون ها نفر به این استان سفر می کنند که این ظرفیت عظیم می تواند به رکن اقتصادی و اشتغال پایدار این استان تبدیل شود و قدری از محرومیت و فقر نهان شده در زیر پوشش سبز و رنگ و لعاب دار گیلان، بکاهد.

حضور مسافران و گردشگران به گیلان اگر چه موجب رونق بخشی اقتصاد برخی افراد، بازاریان و کسبه ها می شود اما تراژدی خسته کننده ترافیک و همچنین تصادفات مرگبار را به همراه دارد که ضعف زیرساختی را نمایش می دهد.

نبود زیرساخت های مناسب در بخش راه و محدودیت دسترسی ها سبب شده تا مسافران و مجاوران، ساعت ها وقتشان را در ورودی و خروجی گیلان صرف کنند.

کافی است یکی از روزهای تعطیل در ابتدای ورودی گیلان و در محور منجیل به رودبار اطراق کنید خودروهای به صف کشیده ای را می بینید که با ترافیک سنگین و روان مسیر رودبار را به منجیل وصل کردند تا بعد از معطلی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصاد گردشگری معطل زیرساخت های بزرگراهی

رونق اقتصاد گردشگری معطل زیرساخت های بزرگراهی