مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-22بين الملل

الحاق کرانه باختری شرط صهیونیسم دینی برای حضور در کابینه نتانیاهو


حزب صهیونیسم دینی به ریاست بتسلییل اسموتریچ درج یک بند در توافق ائتلافی با لیکود مبنی بر آغاز اقدامات مربوط به الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را خواستار شد.

- الحاق کرانه باختری شرط "صهیونیسم دینی" برای حضور در کابینه نتانیاهو حزب "صهیونیسم دینی" به ریاست بتسلییل اسموتریچ درج یک بند در توافق ائتلافی با لیکود مبنی بر آغاز اقدامات مربوط به الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، حزب صهیونیسم دینی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف این رژیم خواست درباره اعمال حاکمیت اسراییل بر مناطقی در کرانه باختری یک تعهد روشن بدهد.

این تلویزیون اسراییلی در ادامه یادآور شد که نتانیاهو پیش از این نیز بارها در خصوص الحاق مناطقی در کرانه باختری به اسراییل تعهد داده بود.

همچنین این شبکه تاکید کرد، نتانیاهو در حال حاضر با درنظر گرفتن واکنش دولت آمریکا، اشتیاقی در مورد پذیرش درخواست صهیونیسم دینی نشان نمی دهد و علاوه بر آن نگران است که این تغییر و تحولات موجب از دست رفتن فرصت های دستیابی به توافقنامه های عادی سازی بیشتر با کشورهای عربی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق کرانه باختری شرط صهیونیسم دینی برای حضور در کابینه نتانیاهو

الحاق کرانه باختری شرط صهیونیسم دینی برای حضور در کابینه نتانیاهو