مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-22اجتماعي

جمعی از مددجویان بهزیستی اردبیل عازم مشهد مقدس شدند


چهارمین کاروان زیارتی با حضور 40 نفر از دختران مددجوی بهزیستی اردبیل به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی ظهر سه شنبه در آیین بدرقه این کاروان زیارتی اظهار کرد: چهارمین کاروان زیارتی با حضور 40 نفر از دختران مددجوی بهزیستی اردبیل به مشهد مقدس اعزام شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین استان که زمینه اعزام این مددجویان را فراهم کردند، افزود: اعضای این کاروان که اکثر آنها زائر اولی بودند، در قالب اردوی یک هفته ای عازم مشهد مقدس شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: برنامه های زیارتی این سفر به منظور تقویت روحیه ایمان و بهداشت معنوی افراد جامعه، تقویت معنویت، ایجاد نشاط، شادابی و توانمندی فرهنگی انجام می شود.

رضایی با بیان اینکه تا کنون 168 نفر از فرزندان اعم از دختر و پسر تحت حمایت اداره کل بهزیستی از این سفر معنوی برخوردار بوده اند، خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تلاش می کند تا در کنار فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب، سفری ماندگار در اذهان جامعه هدف خود به جا بگذارد.

وی افزود: امیدواریم در توانمندسازی همه جانبه جامعه هدف خصوصاً فرزندان اقدامات بسیار متنوع و متعددی انجام شود و با تقویت باورهای دینی به رشد کودکان و نوجوانان و آشنایی فرزندان با آداب زیارت توجه جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از مددجویان بهزیستی اردبیل عازم مشهد مقدس شدند

جمعی از مددجویان بهزیستی اردبیل عازم مشهد مقدس شدند