مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-22بين الملل

برگزاری رزمایش نظامی «نسیم دریا» میان هند و عمان


همزمان با افزایش برگزاری رزمایش ها در منطقه، منابع عمانی هم از رزمایش ارتش این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با هند خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، ارتش عمان از برگزاری رزمایش مشترک دریایی با نیروی دریایی هند خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش عمان در بیانیه ای اعلام کرد که این رزمایش دریایی تحت عنوان نسیم البحر2022 که از روز گذشته شروع شده است تا 24 نوامبر ادامه خواهد داشت.

در بیانیه ارتش سلطان نشین عمان آمده است که رزمایش دریایی نسیم البحر با پشتیبانی نیروی هوایی عمان در دو منطقه الباطنه و الوسطی برگزار می شود.

طبق این بیانیه، در این رزمایش برای شناورها و کادر حاضر در این رزمایش تمرین های نظامی بسیاری جهت بالا بردن سطح آمادگی آنان و ناوگان دریایی دو کشور در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که روز گذشته مصر رزمایش پدافند هوایی با عنوان درع السماء ، (سپر آسمان) با مشارکت عربستان و پاکستان برگزار کرد.

غریب عبدالحافظ، سخنگوی ارتش مصر در بیانیه ای گفت که با مشارکت کشورهای دوست و برادر، رزمایش مشترک درع السماء در یکی از میادین تمرینی در مصر برگزار شد.

وی اشاره کرد که این رزمایش با حضور هیئت هایی از عربستان و پاکستان، و یونان و قبرس به عنوان ناظر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش نظامی «نسیم دریا» میان هند و عمان

برگزاری رزمایش نظامی «نسیم دریا» میان هند و عمان