مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-22اقتصادي

احیای واحدهای راکد با بهره گیری از توان بخش خصوصی در یزد


شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی، گفت: از توان بخش خصوصی برای احیای واحدهای راکد در این استان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهقان پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست هایی دولت در شرایط حساس امروز کشور احیای صنایع راکد است که شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با همکاری بخش خصوصی برای تحقق این موضوع تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به رویکرد دولت در اتکای به توان داخلی برای رشد تولید، افزود: یکی از متولیان اصلی در نقش بخشی به تولید استان، شرکت شهرکهای صنعتی است که سعی شده با برنامه ریزی و پیگیری های مستمر گام اثربخشی را در احیای واحدهای صنعتی راکد برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به راه اندازی مجدد 15 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در استان از ابتدای سال تاکنون، گفت: خوشبختانه با عارضه یابی و اجرای طرح های بهبود و همکاری خوبی که با بخش خصوصی در این زمینه شد از ابتدای سال 1400 قریب 60 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد دوباره به چرخه تولید بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد با بهره گیری از توان بخش خصوصی در یزد

احیای واحدهای راکد با بهره گیری از توان بخش خصوصی در یزد