مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-22حوادث

شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده ای کرمانشاه


رییس پلیس راه استان کرمانشاه؛ فرهنگ ترافیک، ایمنی راه ها وسایل نقلیه و همچنین اقدامات پس از تصادفات از سوی اورژانس و هلال احمر در رسیدگی به مصدومان حادثه را از جمله عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده ای استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اول آذرماه روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزوان تعداد خودروها و تردد در جاده ها شاهد افزایش آمار تصادفات و تلفات جانی و مالی هستیم که بار سنگینی بر جامعه تحمیل می کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی بالا بودن تخلفات رانندگی و تصادفات در کشور فرهنگ ترافیک است، اصلاح فرهنگ ترافیک و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگی و کاربران راه می طلبد در راستای ارائه آموزش به رانندگان و قشر جوان در این خصوص فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مدیریت ایمنی راه ها از مهمترین عوامل و حوادثی تأثیرگذار در راه های استان است که باید با نصب تابلو و علائم هشدار دهنده، تابلوهای اخباری و همچنین راهنمایی رانندگان در مسیرها و مدیریت تردد با سهولت در راه های استان در شبانه روز، پیگیر و بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده ای کرمانشاه

شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده ای کرمانشاه