مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-22سياسي

رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی «مسطور» گفت: این رویداد با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می شود.

- رشت- رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور گفت: این رویداد با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد حبیب زاده پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه های مختلف بیان کرد: با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه ها فعالیت بسیار جدی و تأثیرگذاری دارد، فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، عدالت آموزشی و اجتماعی از جمله دغدغه های بسیج برای رشد و شکوفایی کشور است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج دانش آموزی در اجرای عدالت آموزشی افزود: برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس، طرح مکمل های آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت در همه شهرستان های گیلان در حال انجام است که دانش آموزان ابتدا در طرح ثبت نام و سپس به صورت آنلاین و مشاوره های تحصیلی با بهترین اساتید کشوری ارتباط برقرار می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج دانش آموزی معرفی چهره های شاخص هر استان به دانش آموزان است، بیان کرد: شهدا و چهره های شاخص استان گیلان مانند میرزا کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان برگزار می شود

رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان برگزار می شود