مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-22سياسي

اختلاف نظر «جوان» و «کیهان» درباره برخورد با معترضان


«پایان مماشات» چندی است از سوی برخی مخالفان اعتراض مطرح می شود؛ روز 13 آبان بود که تصاویری از دست نوشته هایی در راهپیمایی این روز منتشر شد که هشتگی با همین عنوان داشت و بالای آن نوشته بود «خون را با خون پاک می کنیم» همین تصاویر آغازگر موج جدیدی بود که به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، خبرگزاری تسنیم اخبار بسیاری را به درخواست ائمه جمعه برای پایان مماشات اختصاص داده است.

البته از زبان چهره های قضایی و نظامی هم سخنان بسیاری درباره این ضرورت عدم مماشات با خاطیان طی این روزها در رسانه ها منتشر شده است.

از کمی پیشتر و این روزها همین موضوع در مطالب روزنامه کیهان به چشم خورده است.

چنانچه این روزنامه در شماره های دو ماه گذشته خود با چنین جملات و اصطلاحاتی متن های خود را پر و بال داده است؛ صبر مردم حدی دارد و آشوبگران را تارومار کنید ، مماشات اغتشاش گران را شرورتر کرده ، نیروهای مجهز ضدشورش اگر می خواستند به اندکی از خشونت های اغتشاش گران پاسخی درخور دهند قطعا برای آن ها بسیار راحت بود.

، پایان مدارا ، ندادن تخفیف و برخورد قاطعانه و البته در آخرین اظهارنظر در این زمینه هم آورده است که این روزها و پس از جنایت های متعدد اغتشاش گران تروریست در به شهادت رساندن فجیع جوانان مظلوم مدافع امنیت که برخی از تصاویر آن هم منتشر شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر «جوان» و «کیهان» درباره برخورد با معترضان

اختلاف نظر «جوان» و «کیهان» درباره برخورد با معترضان