مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:022022-11-22سياسي

صدور کیفرخواست برای 145 نفر از اغتشاشگران/ 55 درصد دستگیرشدگان همان اول آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با فرمانده سپاه استان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که از امام راحل به یادگار مانده و این شجره طیبه امروز رشد نمو بسیار خوبی در تمامی عرصه ها داشته است و ما قدردان زحمات و تلاش های نیروهای بسیج  هستیم و امروز این شجره طیبه الگو برای سایر کشورها شده است.

  رییس کل دادگستری زنجان ادامه داد: امروز بسیج، یک تفکر است و جامعه هدفش فراگیر است و با حضور قدرتمند در جامعه ایجاد کرد و درایت و تدبیر ایشان  در این حوادث قابل تحسین است.

رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه نقش نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوادث مختلف به خصوص در حوادث دو ماه اخیر برجسته و از جنس دیگری بود، چرا که حضور پر رنگ و مدیریت هوشمندانه صحنه ها و اینکه مردم، اقشار و اصناف مختلف آسیب نبیند بسیار ارزشمند بود.

 صادقی نیارکی با بیان اینکه هوشیاری نیروهای مسلح و بسیج در میدان، نقشه های دشمن را خنثی کرد افزود: خداوند را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین نیروهای جان بر کف و سلحشور وجود دارند که اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند در صدد تعرض و ایجاد ناامنی در کشور داشته باشند، همین نیروها با تمام قدرت  پشتیبانی می کنند و جان خود را برای دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای 145 نفر از اغتشاشگران/ 55 درصد دستگیرشدگان همان اول آزاد شدند

صدور کیفرخواست برای 145 نفر از اغتشاشگران/ 55 درصد دستگیرشدگان همان اول آزاد شدند