مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-22سياسي

ستون اساسی در اقتصاد پیشرفته شرکت های خلاق و دانش بنیان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد نیک بین نماینده مردم بردسکن و کاشمر به نقش کلیدی و راهبردی شرکت های خلاق و دانش بنیان در پیشرفت اقتصاد اشاره کرد و گفت: - یکی از نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر نقش کلیدی شرکت های خلاق و نوآور، گفت: مجلس می تواند برای هم افزایی بیشتر در حمایت از این شرکت ها، ایفاگر نقشی موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد نیک بین نماینده مردم بردسکن و کاشمر به نقش کلیدی و راهبردی شرکت های خلاق و دانش بنیان در پیشرفت اقتصاد اشاره کرد و گفت: کشور های خواهان توسعه و کشور هایی که در شرق قاره آسیا به توسعه دست یافته اند، همگی از الگوی فناورانگی و نوآورانگی بهره برده اند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، درباره ضرورت توجه به نقش شرکت های دانش بنیان و خلاق عنوان کرد: مقام معظم رهبری، بار ها بر نقش این شرکت ها تاکید داشته اند و ما نیز باید از ظرفیت این کسب و کار ها در پیشبرد اقتصاد به بهترین نحو بهره ببریم.

مجلس نیز این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

نیک بین با بیان این که نیاز است صنعت کشور خود را با تحولات هم سو کند و بهترین راه استفاده از نوآوری و فناوری شرکت های دانش بنیان است ادامه داد: این شرکت ها می توانند خلأ و شکاف فناوری را با استفاده از نوآوری و دانش خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستون اساسی در اقتصاد پیشرفته شرکت های خلاق و دانش بنیان هستند

ستون اساسی در اقتصاد پیشرفته شرکت های خلاق و دانش بنیان هستند