مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-22اجتماعي

تداوم آلودگی هوا برای تمامی گروه ها در تهران


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (اول آذرماه) باتوجه به حاکمیت پایداری و سکون جو ناشی از وارونگی دما و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (اول آذرماه) باتوجه به حاکمیت پایداری و سکون جو ناشی از وارونگی دما و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (اول آذرماه) باتوجه به حاکمیت پایداری و سکون جو ناشی از وارونگی دما و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته همراه با افزایش تردد خودروها کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

عدم وزش باد مؤثر در طی روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد.

تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه شنبه و افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

استمرار پایداری و سکون جوی تا صبح روز چهارشنبه (2 آذرماه) همزمان با ترافیک صبحگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا برای تمامی گروه ها در تهران

تداوم آلودگی هوا برای تمامی گروه ها در تهران