مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 00:202022-11-21بين الملل

درگیری در تل آویو؛ اولمرت به پرداخت غرامت به نتانیاهو محکوم شد


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت 28 هزار دلاری محکوم شد.

- ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ایهود اولمرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت 28 هزار دلاری محکوم شد.

در همین ارتباط گزارش شده است که پس از رسیدگی قضایی دادگاه تل آویو به شکایت خانواده ‎نتانیاهو از ایهود ‎اولمرت نخست وزیر اسبق تل آویو، اکنون اولمرت به پرداخت 28 هزار دلار غرامت به خانواده نتانیاهو محکوم شده است.

اولمرت پیشتر نتانیاهو و خانواده اش را بیمار روانی خوانده بود و به همین دلیل نیز از سوی خانواده نتانیاهو مورد شکایت قضایی قرار گرفته بود.

اختلاف میان اولمرت و نتانیاهو خیلی زیاد است و همین جمعه گذشته نیز ایهود اولمرت در سخنانی با مطرح کردن انتقاداتی تند در حوزه های داخلی و خارجی علیه بنیامین نتانیاهو رییس حزب لیکود و نخست وزیر اسبق این رژیم، او را به ضعف متهم کرد.

اولمرت که با رادیوی عبری زبان 103fm مصاحبه می کرد، گفت: اقدامات نفتالی بنت، یاییر لاپید و بنی گانتز در سال گذشته نتایج بهتری را نسبت به یاوه گویی های نتانیاهوی ضعیف داشته است که وعده نابودی حماس را داد ولی موفق به این کار نشد چرا که جرأت هیچ کاری در مقابل این گروه را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در تل آویو؛ اولمرت به پرداخت غرامت به نتانیاهو محکوم شد

درگیری در تل آویو؛ اولمرت به پرداخت غرامت به نتانیاهو محکوم شد