مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 22:302022-11-21حوادث

سرقت 40 خودرو توسط 2 زن در قزوین


دوربین های مدار بسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب 2 نفر زن می باشند که با پرسه زدن در محل های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می کنند.

- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 سارق زن که با پرسه زدن در شهر محمدیه و مهرگان 40 دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل های وقوع سرقت را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی فیلم دوربین های مدار بسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب 2 نفر زن می باشند که با پرسه زدن در محل های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاه شان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند، تصریح کرد:متهمان در تحقیقات انجام شده به 40 فقره سرقت خودرو در شهرهای یاد شده اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 40 خودرو توسط 2 زن در قزوین

سرقت 40 خودرو توسط 2 زن در قزوین