مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:092022-11-21سياسي

65 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون به خط شدند


فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 65 گروه جهادی به استعداد 800 نفر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در مناطق محروم شهرستان کازرون فعالیت می نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز در رزمایش جهادگران فاطمی  2 بسیجیان جهادگر شهرستان کازرون که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان کازرون برگزار شد، بیان نمود: به کوری چشم دشمنان انقلاب بسیج با روحیه و همت قوی تر در خدمت به کشور در   43سالگرد تاسیس بسیج محکم تر و استوارتر در راه حفظ ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است.

وی با گرامیداشت خاطره شهدا خصوصا شهدای امنیت اخیر در کشور ادامه داد: بسیج افتخار دارد در خدمت رسانی و امید آفرینی تا پای جان برای خدمت به مردم نقش ایفاء نموده، و حضور بسیج در کنار عزیزان فراجا در حفظ امنیت کشور نیز برای آرامش و امنیت کشور و مردم می باشد و در این راه نیز جان هایی تقدیم به نظام و انقلاب نموده ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون به رسالت و مکتب بسیج گفت و اظهار نمود: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ  رسالت خود با اخلاق و روحیه در جهت پیشبرد اهداف محوله در گام دوم انقلاب به ایفاء نقش می پردازد.

وی گفت: بسیج سپاه کازرون افتخار دارد با 65 گروه جهادی در قالب    800 نفر  جهت خدمت به محرومیت زدایی در غرب استان فارس به عنوان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون به خط شدند

65 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون به خط شدند