مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-21اقتصادي

تخلف در صدور مجوز تاسیس در صدر شکایتها از درگاه ملی مجوز


درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی حق بودن، - مجوز صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در آبان ماه جاری 274 مورد شکایت مربوط به 113 عنوان مجوز کسب و کار از دستگاه های صادر کننده مجوز به ثبت رسیده است.

صدور مجوز تأسیس واحد تولیدی و صنعتی از سوی وزارت صمت در این ماه با 26 مورد شکایت، بیشترین میزان شکایات متقاضیان را به همراه داشته و بعد از آن صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی از سوی وزارت راه و شهرسازی با 18 مورد شکایت، صدور مجوز تأسیس مرکز آموزشی خصوصی (زبان، علمی و کنکور) از سوی وزارت آموزش و پرورش با 14 شکایت، احداث جایگاه های سوخت مایع و CNG از سوی وزارت نفت با 13 شکایت، تأسیس مدرسه غیر دولتی از سوی وزارت آموزش و پرورش با 9 شکایت و بهره برداری واحد تولیدی و صنعتی از سوی وزارت صمت با هشت شکایت، بیشترین میزان شکایت متقاضیان را به همراه داشته اند.

همچنین، صدور مجوز فعالیت تولید انفرادی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هشت شکایت، کسب و کار خانگی خیاطی لباس از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هفت مورد شکایت، پروانه اشتغال به کار سازنده مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف در صدور مجوز تاسیس در صدر شکایتها از درگاه ملی مجوز

تخلف در صدور مجوز تاسیس در صدر شکایتها از درگاه ملی مجوز