مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-21سياسي

اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش جوانان بسیجی است


وزارت کشور با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و شکوه ایران اسلامی را مرهون تلاش های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت کشور با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و شکوه ایران اسلامی را مرهون تلاش های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی برشمرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اقتدار و شکوه ایران اسلامی مرهون تلاش های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی کشور است که با عشق بی پایان به میهن و اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی در سپهر منطقه ای و جهانی، شبانه روزی در حوزه های مختلف فعالیت دارند.

هفته بسیج، فرصت ارزشمند برای یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی های فرزندان مرز و بوم کشور در دفاع از وطن و کیان ایران اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان و معاندان در ادوار مختلف به خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس است.

درست در ایامی که به دلیل اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن بعثی با تصور خام اندیشه ضعف در قوای حاکم کشور، نقشه حمله نظامی به خاک عزیزمان را طرح ریزی کرد؛ جوانان انقلابی از جای جای کشور با هر رنگ، نژاد و قومیتی، پای در دفاع از خاک مقدس وطن گذاشتند و نمایی جدید از مقاومت و ایستادگی را در جهان اسلام به نمایش گذاشتند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش جوانان بسیجی است

اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش جوانان بسیجی است