مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-21دانش

رعایت مقررات آموزشی سقف مجاز غیبت برای دانشگاه ها و دانشجویان الزامی است


معاون آموزشی وزارت علوم لزوم نظارت بر اجرای صحیح مقررات آموزشی و حفظ و ارتقاء کیفیت آموزشی را از وظائف اصلی دانشگاه ها بر شمرده و بر لزوم رعایت مقررات آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم رعایت آیین نامه آموزشی مصوب سال 1397 را برای تمام دانشگاه های دولتی و غیر دولتی الزامی دانسته و تاکید کرد که در آیین نامه مذکور سقف غیبت های مجاز دانشجویان مشخص شده است و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر پیگیری و نظارت دانشگاه ها برای اجرای صحیح مقررات آموزشی گفت: دو ابلاغیه در نیمسال جاری برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ارسال شده است.

ابلاغیه اول تاکید بر رعایت دقیق مقررات آموزشی در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت آموزشی است.

ارتقاء کیفیت آموزشی، رعایت سقف مجاز غیبت و سنوات دانشجویان، برگزاری حضوری کلاس ها، برگزاری منظم امتحانات و رعایت تقویم مصوب آموزشی از جمله الزاماتی است که دانشگاه ها و دانشجویان بایستی به رعایت آن اهتمام ورزند.

وی افزود: پیرو ابلاغیه اول، ابلاغیه ای در مورد کلاس های جبرانی صادر شد و به دانشگاه ها و اساتید تاکید شد که نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی برای آن تعداد از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مقررات آموزشی سقف مجاز غیبت برای دانشگاه ها و دانشجویان الزامی است

رعایت مقررات آموزشی سقف مجاز غیبت برای دانشگاه ها و دانشجویان الزامی است