مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-21اجتماعي

112 کیلومتر از راه روستایی انگوت تسطیح و کمپکت شد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت گفت: 112 کیلومتر از راه روستایی شهرستان انگوت با هدف هموارسازی و تسهیل در رفت و آمد تسطیح و کمپکت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابازاده ظهر دوشنبه در بازدید از محور قره آغاج اظهار کرد: 112 کیلومتر از راه روستایی شهرستان انگوت در هفت ماهه گذشته با هدف هموارسازی و تسهیل در رفت و آمد تسطیح و کمپکت شده است.

وی با بیان اینکه اداره راهداری شهرستان انگوت مسئولیت نگهداری 438 کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد، گفت: خط کشی 71 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان انگوت، تعریض مقطعی 950 متر از سراشیبی ها را در جهت خروج اضطراری و 30 حذف و اصلاح 30 مورد از پیچ های خطرناک و نقاط پرحادثه در محورهای مواطلاتی انگوت از فعالیت راهداران در هفت ماهه گذشته سال جاری بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت بیان کرد: 220 کیلومتر عملیات تیغ زنی در راه روستاهای کورامالو، خانعلی کندی، ماراللو، شهبازلو، گلین بلاغی، کلانتر، زاویه سنگ، چنار خروسلو، کچی قشلاقی علیا و سفلی، قشلاق آقابابا، قطار کندی، ایلخی، سلوک، قره سقال و محور درگاهلو-زیوه نیز انجام شده است.

بابازاده از تعویض 290 عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی در محورهای مواصلاتی شهرستان انگوت خبر داد و تصریح کرد: همچنین در مدت یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 کیلومتر از راه روستایی انگوت تسطیح و کمپکت شد

112 کیلومتر از راه روستایی انگوت تسطیح و کمپکت شد