مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:492022-11-21اقتصادي

547 میلیارد تومان درآمد صادراتی گل گهر


این شرکت معدنی در مهرماه میزان درآمد صادراتی که از خود بر جای گذاشت برابر با 547 میلیارد تومان بود و این نکته ای مهم است که در سال مالی گذشته درآمدی جهت بازار صادراتی به دست نیامده بود.

- شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال 1401 میزان درآمدی عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره حاصل کرد مبلغی نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان بود، همچنین کگل میزان درآمد تجمیعی خود در آغاز نیمه دوم سال جاری را برابر با 21 هزار میلیارد تومان شناسایی کرد.

میزان درآمدی ماهانه ای که کگل در مهرماه از فروش محصولات توانست از خود باقی بگذارد متعلق به فروش در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به بازار داخلی با 2 هزار و 467 میلیارد تومان بود که 82 درصد از درآمد ماهانه در مهرماه را در اختیار داشت.

درآمد های عملیاتی کگل تا مهرماه 1401 درآمد ماهانه ای که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد کاهش 23 درصدی بود، این شرکت معدنی در مهرماه میزان درآمد صادراتی که از خود بر جای گذاشت برابر با 547 میلیارد تومان بود و این نکته ای مهم است که در سال مالی گذشته درآمدی جهت بازار صادراتی به دست نیامده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

547 میلیارد تومان درآمد صادراتی گل گهر

547 میلیارد تومان درآمد صادراتی گل گهر