مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:422022-11-21ورزشي

راه اندازی سه جزیره فوتبالی در پایتخت​


شهروندان تهرانی می توانند همزمان با بازی های جام جهانی فوتبال لذت و هیجان را در بازیهای و سرگرمی های سه جزیره فوتبالی ایجاد شده توسط سازمان زیباسازی شهرتهران تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در آستانه جام جهانی 2022 ، و با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، روحیه هواداری و همدلی و همبستگی ملی سه جزیره فوتبالی در سه نقطه بوستان ملت، میدان امام حسین(ع) و مجاور ساختمان بلدیه در میدان امام خمینی (ره) ایجاد شده است.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی راه اندازی جزیره های فوتبالی را در راستای پویش همه هوادار ایران عنوان کرد و گفت: جزیره فوتبالی پارک ملت 500 متر مربع وسعت دارد و مساحت جزیره فوتبالی میدان امام حسین (ع) در حدود 700 متر مربع است ضمن آنکه بزرگترین جزیره فوتبالی در زمینی به مساحت 1300 متر مربع در مجاورت ساختمان بلدیه میدان امام خمینی(ره) ایجاد شده است.

به گفته صیادی بازی های متنوع فردی و گروهی نظیر فوتبال دستی و تیمی، پنالتی، دارت و تیر و کمان، فوتبال گروهی، عکاسی با استند تیم ملی و .

در قالب غرفه های مختلف طراحی و اجرا شده که شهروندان تهرانی می توانند لحظات شاد و هیجان انگیزی را با آنها تجربه کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی همچنین افزود: جزیره های فوتبالی تا پایان بازی های جام جهانی فوتبال دایر خواهد بود و شهروندان تهرانی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سه جزیره فوتبالی در پایتخت​

راه اندازی سه جزیره فوتبالی در پایتخت​