مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-21فرهنگي

برگزاری مراسم اختتامیه سومین و آغاز چهارمین جشنواره شعر باران در شیراز


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد که مراسم پایانی سومین و رونمایی از پوستر و آغاز رسمی چهارمین دوره از جشنواره دانشجویی شعر باران، - ایسنا/فارس سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد که مراسم پایانی سومین و رونمایی از پوستر و آغاز رسمی چهارمین دوره از جشنواره دانشجویی شعر باران، با حضور مسئولان ملی و استانی در شیراز برگزار می شود.

محمدرضا غلام پور دوشنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره شعر باران، با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور و شماری از مسئولان فرهنگی و اجرایی ملی و استانی، در شیراز برگزار می شود.

غلامپور با بیان اینکه زمان مراسم، چهارشنبه دوم آذرماه تعیین شده است، خاطرنشان کرد: در این مراسم، برترین های سومین دوره جشنواره شعر باران، معرفی و از آنان قدردانی خواهد شد.

او با اشاره به رونمایی از پوستر چهارمین دوره از این جشنواره به عنوان بخش جنبی اختتامیه جشنواره سوم، گفت: جشنواره شعر باران از برنامه های شاخص معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس محسوب می شود.

غلامپور ضمن بیان اینکه جشنواره شعر باران یک رویداد ادبی دانشجویی و گستره برگزاری آن ملی است، گفت: دوره سوم، موضوع اصلی جشنواره مدح و منقبت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، بود و خوشبختانه با استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اختتامیه سومین و آغاز چهارمین جشنواره شعر باران در شیراز

برگزاری مراسم اختتامیه سومین و آغاز چهارمین جشنواره شعر باران در شیراز