مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-21سياسي

35 هزار شغل دانش بنیان سال گذشته در دانشگاه ها ایجاد شد


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته 35 هزار شغل دانش بنیان در دانشگاه ها ایجاد شده که این آمار رشد 50 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خیرالدین امروز در نشست خبری که به مناسبت یکسالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ ششم آذر ماه 1400 معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، شکل گرفت و به مناسبت یکسالگی، یکشنبه ششم آذرماه 1401 در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی یک برنامه جدی داریم که قرار است از پیشکسوتان و افراد موثر در حوزه فناوری و نوآوری، تقدیر و تشکر و عملکرد معاونت فناوری و نوآوری مطرح شود.

در این برنامه همچنین رونمایی از چندین محصول را خواهیم داشت و از هیئت علمی هایی که در حوزه های فناوری تاثیرگذار بودند یا در بخش فروش فعال بودند، قدردانی خواهند شد شد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی ما ایجاد تعامل بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری بود، گفت: چیزی که واقعاً در زیست بوم فناوری و نوآوری مغفول مانده بود یعنی تاکید و تمرکز بر بحث فناوری را در دانشگاه ها پیگیری کردیم.

خیرالدین به 5 راهبرد اصلی این معاونت اشاره کرد و گفت: نخستین راهبرد ما تقویت و تکمیل زیست بوم فناوری بوده است که در این راستا آیین نامه کارآفرینی و نوآوری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار شغل دانش بنیان سال گذشته در دانشگاه ها ایجاد شد

35 هزار شغل دانش بنیان سال گذشته در دانشگاه ها ایجاد شد