مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-21ورزشي

با علی بابا و سامان، قطر بی خطر


علی بابا به عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران برای عرضه پکیج های جام جهانی 2022، در همکاری جدید خود با بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج جام جهانی اضافه کرد.

قطر این روزها به مقصد گردشگری بسیاری از توریست ها و فوتبال دوستان در سراسر جهان تبدیل شده و ایرانیان بسیاری نیز برای حضور در این تورنمنت جهانی و حمایت از تیم ملی ایران چمدان خود را برای سفر به قطر آماده کرده اند.

علی بابا به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط، هتل و تور در کشور از تیرماه 1401 به عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، عرضه پکیج های جام جهانی 2022 قطر را آغاز کرد و در آستانه برگزاری مسابقات، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر تجربه شایسته سفر، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج های جام جهانی خود افزوده است.

پرچم، بلیط و بیمه مسافرتی خود را فراموش نکنید علی بابا به عنوان رتبه یک خرید اینترنتی بلیط سفر، پکیج های ویژه ای برای مسافران ایرانی قطر در نظر گرفته است که این پکیج ها شامل بیمه مسافرتی نیز می شود.

بیمه مسافرتی، راهکاری برای جبران هزینه ها و خسارات ناشی از حوادث غیرمنتظره در سفرهای داخلی یا خارجی بوده و شامل مواردی همچون وسایل گم شده یا دزدیده شده، مراقبت های پزشکی اضطراری، مرگ تصادفی و لغو یا قطع سفر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با علی بابا و سامان، قطر بی خطر

با علی بابا و سامان، قطر بی خطر