مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-21پزشكي

مداخله روانی در مدارس برای رفع ناهنجاری ها لازم است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت: مداخله روانی در مدارس برای رفع ناهنجاری های اجتماعی دانش آموزان برای کاهش آسیب های اجتماعی لازم است.

- محمدرضا ربیعیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اخبار منفی و شرایط نگران کننده برای دانش آموزان و همچنین مشکلات روانی ناشی از دوران کرونا مشکلات و ناهنجاری هایی را ایجاد کرده که نیازمند مداخلات روان شناختی است.

وی افزود: تقویت جایگاه مشاوران و روانشناسان در مدارس برای ارائه خدمات روان شناختی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای توانمندسازی دانش آموزان لازم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون بر ضرورت توجه به دغدغه های اجتماعی و روانی نوجوانان تأکید کرد و گفت: نباید خدمات مشاوره ای در دوران پسا کرونا مغفول بماند، زیرا این بی توجهی می تواند موضوع نگرانی های خانواده و جامعه را افزایش دهد.

وی ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی مستلزم آموزش و رسیدگی به موقع بوده تا اینکه افراد از سنین کودکی و نوجوانی دچار آسیب های حاد نشوند.

ربیعیان همچنین بر ضرورت توجه به سلامت روح و جسم تأکید کرد و یادآور شد: شیوع آنفلوآنزا در استان اصفهان و ابتلای مردم این شهرستان به این ویروس باعث شده که شمار مراجعان به مراکز درمانی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله روانی در مدارس برای رفع ناهنجاری ها لازم است

مداخله روانی در مدارس برای رفع ناهنجاری ها لازم است