مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-21اجتماعي

برگزاری کارگاه هایی برای مقابله با اعتیاد در مدارس قزوین


رییس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد در مدارس، کارگاه های 10 ساعته برای مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس در حال برگزاری است که 6 جلسه آن برای دانش آموزان، - ایسنا/قزوین رییس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد در مدارس، کارگاه های 10 ساعته برای مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس در حال برگزاری است که 6 جلسه آن برای دانش آموزان، 2 جلسه برای معلمان و سه جلسه برای والدین است.

ناصر حقایق پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به هفته مبارزه با اعتیاد در مدارس، برنامه هایی نمادین در سطح استان و منطقه به جهت کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس برگزار شد.

در این راستا از مسئولان استانی دعوت شد تا در مدارس حضور پیدا کنند و در خصوص افزایش اعتیاد در مدارس هشدارهای لازم را به والدین، دانش آموزان و معلمان ارائه دهند.

وی افزود: طبق تفاهم نامه ای که با ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده، کارگاه های 10 ساعته برای مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس در حال برگزاری است که 6 جلسه آن برای دانش آموزان، 2 جلسه برای معلمان و سه جلسه برای والدین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه هایی برای مقابله با اعتیاد در مدارس قزوین

برگزاری کارگاه هایی برای مقابله با اعتیاد در مدارس قزوین