مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-21اقتصادي

آغاز بیمه اراضی کشاورزی و دام در خوزستان


رییس کارگروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان با بیان اینکه کار بیمه زمین های کشاورزی و دام استان آغاز شده است، گفت: کشاورزان و دامداران خوزستانی محصول و دام خود را بیمه کنند.

- محمد آلاله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انجام کشت های پاییزه در خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری حدود 800 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیرکشت پاییزه و زمستانه می رود و از این رو از کشاورزان درخواست داریم تا نسبت به بیمه اراضی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کار بیمه زمین های کشاورزی و دام استان آغاز شده است، ادامه داد: از همه کشاورزان و دامداران خوزستانی درخواست داریم اراضی کشاورزی و دام خود را در برابر خشکسالی، کم آبی و سایر حوادث غیرمترقبه مثل سیل بیمه کنند.

رییس کارگروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: سال زراعی گذشته حدود 80 هزار هکتار از گندمزارهای دیم خوزستان به علت خشکسالی و کم آبی نابود شد و بخشی دیگری از گندم دیم نیز باردهی ناچیزی داشتند و کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کردند توانستند این خسارات را جبران کنند.

آلاله عنوان کرد: دولت به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، 55 درصد از حق بیمه محصولات کشاورزی و دام را پرداخت می ‎کند و از این رو شرایط بسیار خوبی برای بیمه وجود دارد که امیدواریم کشاورزان به این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیمه اراضی کشاورزی و دام در خوزستان

آغاز بیمه اراضی کشاورزی و دام در خوزستان