مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-21سياسي

علت اصلی بروز مشکل در پروژه پل غدیر نبود مشاور کارفرماست


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه علت اصلی بروز مشکل در پروژه پل غدیر نبود مشاور کارفرماست، گفت: یکی از نقص های جدی شهرداری در پروژه پل شهید همدانی و غدیر کوتاهی شهردار در به کارگیری مشاور کارفرماست.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه علت اصلی بروز مشکل در پروژه پل غدیر نبود مشاور کارفرماست، گفت: یکی از نقص های جدی شهرداری در پروژه پل شهید همدانی و غدیر کوتاهی شهردار در به کارگیری مشاور کارفرماست.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره بررسی مشکلات فنی پروژه غدیر همدان، اظهار کرد: نتایج بررسی های کمیسیون فنی شورای شهر درباره پل غدیر در جلسه ای با حضور استاندار همدان اعلام شد و بنا بر دستور استاندار کمیته نظارت با حضور معاون عمرانی استاندار و نمایندگان فنی همه دستگاه های استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی شهردار در به کارگیری مشاور کارفرما یکی از نقص های اصلی در پروژه شهید همدانی و غدیر است، تصریح کرد: این پروژه ها، پروژه های طرح و ساخت است که باید پیمانکار صلاحیت و طراحی را داشته باشد.

حیدری با اشاره به اینکه شرکت هگزا شریک پیمانکار است، افزود: شرکت هگزا شریک پیمانکار بوده و مشاور کارفرما نیست و همین موضوع مشکلاتی را در این پروژه ها ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی بروز مشکل در پروژه پل غدیر نبود مشاور کارفرماست

علت اصلی بروز مشکل در پروژه پل غدیر نبود مشاور کارفرماست