مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-21سياسي

اجرای طرح خاطره نگاری از ایثارگران شهرستان ابهر


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر از اجرای طرح جمع آوری خاطره نگاری جانبازان بالای 50 درصد و همسران شهدای شهرستان ابهر و خرم دره خبر داد.

- ابوالفضل زمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در راه اسلام و وطن، اظهار کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری های جانیازان و شهدا طرح جمع آوری خاطره نگاری جانبازان بالای 50 درصد و همسران شهدای شهرستان ابهر و خرم دره اجرا می شود.

وی با اشاره به فرآیند کنونی این کار، ادامه داد: در این مرحله خاطرات 50 تن از همسران شهدای شهرستان ابهر و خرم دره توسط سیمای استان در محل بنیاد و با نوبت دهی قبلی ضبط شده است.

زمانی با بیان اینکه ضبط خاطرات جانبازان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود، یادآور شد: تقریبا 30 مصاحبه از خاطرات جانبازان بالای 50 درصد و همسران شهدا در شهرستان ابهر باقی مانده است که با زمان بندی قبلی انجام می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه جمع آوری خاطرات جانبازان و شهدای والا مقام با هدف حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده کشور انجام می شود، تاکید کرد: نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور ما باید بدانند موفقیت و پیشرفت ها در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خاطره نگاری از ایثارگران شهرستان ابهر

اجرای طرح خاطره نگاری از ایثارگران شهرستان ابهر