مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-21سياسي

فعالیت 160 گروه جهادی دهه هشتادی/ ولنگاری را از بین می بریم


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به میدان داری بچه های دهه 80 در عرصه های مختلف گفت: 160 گروه جهادی دهه 80 در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر با بیان اینکه با تفکر بسیجی هر کار نشدنی عملی خواهد شد، افزود: بسیجی بودن به تفکر است و باید دلداده نظام و انقلاب بوده و حسن ولایتمداری و وطن پرستی داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه بسیجی دغدغه دین، اسلام و کشور را دارد و اگر کسی چنین باوری در ذهن خود داشته باشد تفکرش ارزشمند است، گفت: دشمن تلاش کرد تا جوانان را از الگوها، ارزش ها و مفاهیم اسلامی دور کند اما 160 گروه جهادی دهه 80 در استان وجود دارد که کارهای بزرگی انجام می دهند و ایام تعطیلات عید به اردوهای جهادی رفتند.

وی با عنوان اینکه بسیاری از دهه هشتادی ها از ما انقلابی تر و ولایی تر هستند، گفت: دشمنان دنبال تجزیه ایران و از بین بردن ایلام ناب محمدی هستند و اغتشاشگران و داعشی ها نماد دین، اسلام، باورهای دینی و بیت المال را نابود کردند.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه بسیجی سبب حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی می شود و در عرصه های مختلف و بحران ها در میدان حاضر هستند، گفت: کار دشمن کشته سازی است و در فاصله نیم یا یک متر اقدام به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 160 گروه جهادی دهه هشتادی/ ولنگاری را از بین می بریم

فعالیت 160 گروه جهادی دهه هشتادی/ ولنگاری را از بین می بریم