مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-21بين الملل

اسموتریچ بالاخره عقب نشینی کرد/ معضل انتخاب وزیر جنگ ادامه دارد


منابع عبری از عقب نشینی «بتسلییل اسموتریچ» رییس حزب صهیونیسم دینی از حضور در پست وزارت جنگ در پی تنش های اخیر میان وی و نتانیاهو خبر دادند.

- منابع عبری از عقب نشینی بتسلییل اسموتریچ رییس حزب صهیونیسم دینی از حضور در پست وزارت جنگ در پی تنش های اخیر میان وی و نتانیاهو خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، معضل انتخاب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید، همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که منابع عبری گزارش دادند که اسموتریچ با ارسال پیامی به نتانیاهو ضمن عقب نشینی از خواسته قبلی خود، اعلام کرده حاضر است از کرسی وزرات جنگ چشم پوشی کند مشروط به آنکه نتانیاهو بپذیرد پست وزارت دارایی را با اختیارات گسترده ای که از وزارت جنگ به آن منتقل می شود به او بسپارد.

منابع خبری پیش از این، از جدایی احتمالی دو حزب قدرت یهودی به ریاست ایتمار بن گویر و صهیونیسم دینی به ریاست بتسلییل اسموتریچ از ائتلاف نتانیاهو در پی عدم موافقت وی با ارائه وزارت خانه های جنگ و امنیت داخلی (شاباک) به آنها، خبر داده بودند.

این در شرایطی است که نتانیاهو در برهه پیش از انتخابات، برای تشکیل ائتلاف با این دو حزب و قطعی کردن پیروزی در کنست، متحمل زحمات زیادی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسموتریچ بالاخره عقب نشینی کرد/ معضل انتخاب وزیر جنگ ادامه دارد

اسموتریچ بالاخره عقب نشینی کرد/ معضل انتخاب وزیر جنگ ادامه دارد