مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-21اقتصادي

پرداخت 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در بخش انرژی


گزارشی که هم اکنون درباره میزان یارانه پنهان منتشر شده، نشان می دهد بالای 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در حوزه انرژی به مردم پرداخت می شود.

- مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره مزیت اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی در راستای جلوگیری از هدر رفت انرژی در کشور گفت: یارانه پنهانی که در حوزه انرژی به مردم پرداخت می شود رقم خیلی بالایی است.

دو سال پیش عدد 70 تا 80 میلیارد دلار رقم یارانه پنهان اعطایی به مردم بوده است که عدد خیلی بزرگ و قابل توجه بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: اما گزارشی که هم اکنون درباره میزان یارانه پنهان منتشر شده، نشان می دهد بالای 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در حوزه انرژی به مردم پرداخت می کنیم.

نخعی در ادامه با بیان اینکه پرداخت این میزان یارانه پنهان انرژی عدد وحشتناکی است افزود: باید برای این عدد فاجعه بار یارانه پنهان انرژی فکری اساسی کرد.

در حال حاضر شرایط اقتصادی مردم به نحوی نیست که بتوان با سیاست های قیمتی خیلی شدت انرژی را پایین آورد این یک واقعیت است و همه آن را پذیرفته اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه تنها کاری که در حوزه مدیریت مصرف توسط دستگاه های متولی باید انجام شود تولید بخاری های با راندمان پایین است افزود: این دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در بخش انرژی

پرداخت 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در بخش انرژی