مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-21سياسي

در دیدار دادستان کرمان با اغتشاشگران و دستگیرشدگان اخیر چه گذشت؟


دادستان کرمان در بازدیدی پنج ساعته از بازداشتگاه های شهر کرمان و دیدار با جمعی از اغتشاشگران فریب خورده و دستگیرشدگان حوادث اخیر در راستای جهاد تبیین، - ایسنا/کرمان دادستان کرمان در بازدیدی پنج ساعته از بازداشتگاه های شهر کرمان و دیدار با جمعی از اغتشاشگران فریب خورده و دستگیرشدگان حوادث اخیر در راستای جهاد تبیین، پنج سوال از آنها پرسید.

مهدی بخشی 29 آبان ماه در جریان این بازدید حفظ امنیت و آرامش جامعه را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و همگان را به رعایت قوانین و مقررات موجود کشور توصیه کرد.

وی از عاملان اغتشاشات اخیر که در حقیقت عمدتا فریب خورده هستند ، خواست درباره پاسخ به سوال های زیر تدبر کنند.

1- چرا امریکا و اسراییل مستقیما وارد جنگ سخت و نظامی با ایران نمی شوند؟ و سعی می کنند با فریب افراد داخلی، مشکلاتی و مزاحمت هایی را در کشور ایجاد نمایند؟ 2- دلیل علاقه امریکا به حضور در منطقه خاور میانه با وجود بعد فاصله بسیار زیاد با این منطقه، چیست ؟ و این کشور متخاصم در عراق، سوریه، افغانستان و .

به دنبال چیست؟ 3- در صورت تسلط امریکا و اسراییل بر ایران، آیا وضعیت این کشور بهتر از افعانستان، سوریه و عراق خواهد شد؟ 4- دلیل صرف هزینه های میلیارد دلاری دولت های متخاصم برای راه اندازی شبکه های رسانه ای فارسی زبان و فعالیت مداوم علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار دادستان کرمان با اغتشاشگران و دستگیرشدگان اخیر چه گذشت؟

در دیدار دادستان کرمان با اغتشاشگران و دستگیرشدگان اخیر چه گذشت؟