مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-21سياسي

غلبه بر دشمنان با تفکر بسیجی امکان پذیر است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که غلبه بر دشمنان در جنگ اراده ها با تفکر بسیجی امکان پذیراست، کارنامه بسیج را ستودنی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جمع بسیجیان ادارات مازندران افزود: بسیج مرکز ثقل اراده های پرشور ملت ایران در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

وی کارنامه بسیج در عرصه های مختلف را ستودنی خواند و افزود: نیروهای با اخلاص بسیجی مسیرهای سنگلاخی و صعب العبور کشور را هموار کردند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: این حوادث ناشی از طراحی گسترده دشمنان و انباشت مشکلات فرهنگی و اقتصادی در دولت های گذشته است.

این مسئول استانی با تجلیل از استقامت بسیجیان در کوران حوادث و مشکلات کشور افزود: بسیج همواره سپر بلای نظام اسلامی و مردم است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به خدمات عظیم انقلاب به مردم افزود: تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب در عرصه های گوناگون رسالت سترگ بسیجیان است.

وی میدان داری بسیج در صحنه های دفاع از آرمان های رفیع انقلاب را سرمایه بی بدیل توصیف و خاطرنشان کرد: بسیج با تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم همپوشان دستگاه های اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر دشمنان با تفکر بسیجی امکان پذیر است

غلبه بر دشمنان با تفکر بسیجی امکان پذیر است