مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-21سياسي

از اولین نمایشگاه پوستر عاشورایی تا تحول در بخش های مختلف سوگواره


سوگواره «هنر عاشورایی» با برگزاری در ادوار مختلف دستاوردها و موفقیت های چشمگیری به دنبال داشته به طوری که بررسی هر دوره آن اثبات کننده عملکرد رو به رشد آن است.

- سوگواره هنر عاشورایی با برگزاری در ادوار مختلف دستاوردها و موفقیت های چشمگیری به دنبال داشته به طوری که بررسی هر دوره آن اثبات کننده عملکرد رو به رشد آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سوگواره، نخستین دوره از سوگواره عاشورایی سال 1384 از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با عنوان سوگواره پوسترهای عاشورایی در دو بخش مدعوین و مسابقه برگزار شد.

ریاست این نمایشگاه را علی وزیریان برعهده داشت و عبدالمجید حسینی راد، سید حمید شریفی آل هاشم، سعید عجمی، سید حسن موسی زاده و مسعود نجابتی داوری به داوری و بررسی آثار پرداختند.

در اولین دوره این رویداد هنری 850 اثر به دبیرخانه ارسال شد و از این میان 46 اثر در قالب دو نمایشگاه به مخاطبان ارائه شد.

اولین نمایشگاه پوستر عاشورایی اردیبهشت ماه 1384 در حوزه هنری و دومین نمایشگاه بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برپا شد.

در این دوره مرتضی اسدی، محمدرضا دوست محمدی، سیدحمید شریفی آل هاشم، امیر عبدالحسینی، حمید عجمی، سعید عجمی، سیدحسن موسی زاده مسعود نجابتی و علی وزیریان به عنوان مدعوین سوگواره، 38 اثر تولید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اولین نمایشگاه پوستر عاشورایی تا تحول در بخش های مختلف سوگواره

از اولین نمایشگاه پوستر عاشورایی تا تحول در بخش های مختلف سوگواره