مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-21اقتصادي

نگاهی به چند و چون خرید حمایتی زعفران در خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز خرید حمایتی زعفران، گفت: محصول کشاورزان به صورت بیع مشروط خریداری شده و 30 درصد قیمت خریداری شده زعفران از کشاورز در مرحله اول پرداخت می شود.

- مهدی جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل برداشت زعفران در خراسان جنوبی، زعفران به صورت حمایتی از کشاورزان استان تا دوم دی ماه جاری خریداری می شود.

وی با اشاره به مراکز خرید زعفران، افزود: امسال برای خرید محصول حمایتی زعفران چهار مرکز در شهرستان های بیرجند، قاین، سرایان و فردوس فعال خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: مرکز خرید بیرجند در اتحادیه تعاون روستایی استان، مرکز خرید قاین در اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان، مرکز خرید فردوس در اتحادیه تعاون روستایی آن و مرکز خرید سرایان در شرکت تعاون روستایی مطهری آماده دریافت زعفران است.

جعفری با اشاره به انواع خرید انواع نمونه های زعفران که در طرح حمایتی خریداری می شود، افزود: هر کیلوگرم زعفران نگین 41 میلیون و 350 هزار تومان، زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان، زعفران پوشال مرغوب 32 میلیون تومان، زعفران پوشال معمولی 31 میلیون تومان و زعفران دسته پیچ 25 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چند و چون خرید حمایتی زعفران در خراسان جنوبی

نگاهی به چند و چون خرید حمایتی زعفران در خراسان جنوبی