مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 00:402022-11-20سياسي

جاده های غیر استاندارد؛ ورودی مصدومین به بیمارستان را افزایش داده است


غیر استاندارد بودن جاده های مواصلاتی بردسکن موجب بروز حوادث ناگوار و افزایش ورودی مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی به بیمارستان این شهرستان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه بردسکن گفت: غیر استاندارد بودن جاده های مواصلاتی بردسکن موجب بروز حوادث ناگوار و افزایش ورودی مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی به بیمارستان این شهرستان شده است.

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت راه های مواصلاتی بردسکن خاطرنشان کرد: این شهرستان با مساحت 7500 کیلومتر مربع روستاهایی دارد که بیش از 80 تا 100 کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارند.

وی با اشاره به وجود جاده های غیر استاندارد در این شهرستان گفت: به رغم وجود هزار کیلومتر راه در شهرستان اما حتی یک کیلومتر هم جاده دو بانده نداریم.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: شهرستان بردسکن ورودی دو استان و چهار شهرستان به خراسان رضوی است و این موجب شده از جمعیت خود شهرستان بیشتر به بردسکن مراجعه کننده داشته باشیم.

وی اعلام کرد: غیر استاندارد بودن جاده ها موجب بروز حوادث و سوانح ناگوار و افزایش ورودی مصدومین به بیمارستان این شهرستان به دلیل تصادفات شده است.

امینی دوبانده کردن جاده انابد تا خلیل آباد و کاشمر تا سه راهی شادمهر را از خواسته های مردم دانست و افزود: هرچند احداث کمربندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های غیر استاندارد؛ ورودی مصدومین به بیمارستان را افزایش داده است

جاده های غیر استاندارد؛ ورودی مصدومین به بیمارستان را افزایش داده است