مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-20سياسي

امکان تولید 80 هزارتنی ماهی تیلاپیا طی 3 سال


در صورت برطرف شدن مسائل و مشکلات فرابخشی سازمان ها، اغنا سازی افکار عمومی و صدور مجوزهای عمومی تولید 80 هزاتنی ماهی تیلاپیا ظرف مدت 3 سال امکان پذیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین حسینی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، افزود: اکنون تولید ماهی تیلاپیا را به صورت پایلوت در یزد انجام می دهیم که اتفاق بزرگی است که نگرانی هایی را در اختلاف نظر کارشناسی بوجود آورده است.

معاون وزیر اظهارداشت: با توجه به مدیریت در حوزه تکثیر گونه هایی که مهاجم و تک جنسی نیستند و برای زیست بوم مشکل ایجاد نمی کنند را در محیط های بسته و استان هایی که عملاً دسترسی به آب های آزاد ندارند، تولیدشان فرصتی برای کشور است که این امر را با جدیت دنبال می کنیم.

وی اظهارداشت: در عین حال باید افکار عمومی که با آدرس های غلط نگران مصرف تیلاپیا شدند را بازسازی کنیم تا بتوانیم این صنعت بزرگ را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون تولید تیلاپیای کشور اندک است افزود: واردات ما در سال 96 و 97 بیش از 75 هزارتن بوده سال گذشته 10 درصد کاهش یافت و در 6 ماهه امسال بیش از دو تا 3 درصد نبوده است زیرا با توجه به تعرفه عوارض گمرکی برای این آبزی در داخل کشورایجاد شده، واردات این محصول توجیه اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تولید 80 هزارتنی ماهی تیلاپیا طی 3 سال

امکان تولید 80 هزارتنی ماهی تیلاپیا طی 3 سال